Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

torsdag, augusti 28

Du är underbar

Hejhej, idag har jag haft en underbar dag, skolan va la sådär. 3h håltimma iväntan på samhäll, inte kul alls. Men skulle träffa min älskare Christian lysen på stan efteråt så tiden gick snabbt. Stötte på soffan så hon hängde med oss ett tag, det blev en shopping runda och spaning efter nya höstköp som ska inhandlas på måndag när min lön sitter inne på kontot. Chrille va underbar och för snäll som vanligt, vi satte oss på vallgatan och det blev tacotallrik och massa gott. Hade riktigt mysigt & pratade om allt som det fanns ord till. Han är verkligen underbar den mannen, finner knappt ord. Det är han som jag ska gå till över altaregången vill jag lova, vi ska ha två barn till och börja med Patrik & Cornelia och min älskling ska bygga min drömgarderob. Låter det inte underbart? Vi funderade på bio, men filmena var inte dom bästa så det blev en promenad till med mysiga stunder. Undra hur det hade varit att ha det såhär hela tiden, hehe men vad ska man kalla oss nära vänner? Vet inte riktigt dte är så svårt att förklara, vi har varit såhär sedan mitten av 7:an och det bara är så vi älskar varandra men är inte tillsammans men ändå så hör vi ihop. Vet inte varför men det bara är så, han kommer alltid finnas där för mig och jag för honom. Vi är en på någonsätt men ändå så är vi två indevider som lever sina egna liv. Men känslan när vi är tillsammans är ju som den är. Jag älskar den grabben, han är min absolut bästa vän och det kan ingen flicka eller pojke i världen ändra på. Även om det nog någon gång kommer finnas flickvänner & pojkvänner så kommer vi alltid vara vänner. Vi har kärlek på vårat sätt. Ja, detta kan låta sjukt och ni kanske tror som många andra ( vänner med fördelar) men så är det verkligen inte. Vi är buddis helt enkelt. Bella och några flickor kom in på vallgatan så dom mötte jag efter jag fårr min avskeds kyss på perongen. Inhandlade nya skinnhandskar, ett diadem, en mysig stor kofta & hårnålar. Riktigt nöjd men ser fram emot nä'sta vecka då det är stor shopping som gäller, gummistövlar & kappa står på listan och kanske några nya jeans?
Några tips? Men nu ska jag fördjupa mig lite och kriget mellan ryssland & georgen sen blir det nog lite mental träning också. Hej så länge.

Karolin Chambel

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL