Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

söndag, augusti 3

Grattis kusin.

Idag fyller min kära kusin Linnèa 19 år, vill börja med att gratta henne och önska henne all lycka i världen, Älskar dig kusinvitamin. Så nu sitter jag på jobbet, ganska slappt, igår var jag hemma hos Lina, med Bullen. Träffade en del från hvitfeldska och även Min retorik kompis Agust :) Hade rätt trevligt men eftersom jag och bella inte var på topp och hade ont i halsen och huvudvärk blev kvällen inte lång utan vi promenerade från örgrte till Nk ungefär där vi träfafde min kära morbror av en ren slump som då körde oss hem :) Träffade även två tjomar på vägen, en viss med en spricka i armen? haha men men älskar dom där stunderna jag har med bella, bara spontant gå istället för att ta vagnen och filosofera med varandra, bara njuta av allt. Älskar det! Du är underbar min älskade vän. :) Ikväll blir det nog utgång med Sara & Soffan, ska möta dom på chezz så fort jag fått kommit hem och byta om efter jobbet :)
Men nu som sagt måste jag jobba, ciao sålänge,

Karolin Chambel

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL