Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

tisdag, augusti 19

Gårdagen och dagen innan första skoldagen.




Så gårdagens outfit blev lite rockigare än vanligt men trvides som fisken i vattnet, kvällen var redan galen närjag anlände till underbar, där Hanna, Madde, Modigsson, Erica & Elias satt och hade humöret på topp, det blev snabba shotar för att hinna ikapp och massa gossip om sommaren och dess bravader till max, haha madde det trodde jag inte om dig! Men men kvällen va sjukt rolig och vi fick igång dom flesta runt om kring oss vill jag lova, :) Hanna kanske fick i sig lite för mycket men vi alla älskar henne ändå. Kvällen avslutades med en promenad till modigsson där madde sprang hem till sig och erica och hanna som egentligen skulle nanna hos modigsson med oss andra men bestämde sig för att dra sig in mot staden fö rlite mat och hemgång, så var det bara tre kvar, jag modigsson & Elias så det blev hem till modigsson för att kolla på aladin :) riktigt kul var det allt, men jag så trött som jag är hade vandrat in till den stora sängen mitt i det bästa av filmen och somnat djupt, haha när jag vaknade imorse spelade modigsson fortfarande data och elias som är sjukt lång (2,03 m) i sängen som sjukt kort haha. men eftersom Elias har en jätte snäll pappa som hämtade oss och körde oss hem blev det mer sömn hemma, :) Och just nu kom jag nyss hem från min morbror som ska åka till paradiset portugal imorgon, kollade på film med kusin och sa hejdå. Och nu sitter jag hemma och funderar om jga ska hänga på modigsson på krök ikväll även om skolan börjar imorgon! hmm...
men ska tänka vidare kanske är värt vem vet, uppdatering imorgon sleep tigth alla skolbarn imorgon börjar skolan och vi alla vet vad det innebär, fler partyn på helgerna, plugg och fika på e-house, rudebeckarnas traditioner drar igång och ettorna ska nollas :) Underbart med andra ord men också jävligt jobbigt med tanke på allt som måste göras däremellan, plugget!





Karolin Chambel

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL