Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

tisdag, augusti 19

Shopping och gossip.




Gick upp runt 9 tiden i morse, lillebror fick ett utbrott över att han inte hade nya skor till sin första skoldag så det blev upp tidigt för lite shopping och frukost på donkan inte något av mina favorit frukost-ställen men lillebror tjatade så vad ska man göra. Efter det tog jag honom till skolan som förändrade hela mig, kära Fenestra Centrum och där mötte vi även filip, sandras bror också känd som en in åttan när jag gick i nian hahaha :) Hade rätt kul, träffade gamla lärare, Åh va glad jag blev när vi träffade srjdan! BÄSTA LÄRAREN GENOM TIDERNA! små tjatade lite med dom sen blev det stan och siba med grabbarna för att sedan åka hem och somna på min älskade soffa. Efter att jag vaknat till liv blev det fika med skolflickorna, Hanna, Madds, Lisa & Erica på Condeco, en hel del skvaller och skratt, vi kan ju säga att alla har haft en galen sommar! Men planer inför kvällen blev det med, vi ska ta igen lite tid och sätta oss på underbar för några cider och kanske en shot? haha vi alla vet hur det kommer sluta, men men underbart att träffa er flickor igen vill jag lova, Efter fikat blev dte shopping till min fördel, inhadlade ett par nya converse, 2 tunikor, 1 jätte söt väska, ett armband, örängen, tigths & en klänning ;) Älskar att spendera pengar på kläder men om jag inte ska komma väldigt sent nu måste jag lägga på ett kol.


Karolin Chambel

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL