Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

torsdag, augusti 21

Första skoldagen.

Så idag var det första skoldagen, och med många hinder på dit vägen kom jag och modigsson precis till skolan innan aulans dörrar skulle stänga, flickorna hade passat en stol till mig så där satt vi lite småtöntigt på rad, jag, lisa, hanna, özum, madda & Caroline. Det blev upprop och alla passade på att ta igen sommaren när vi äntligen fick gå till klassrummet som by the way ligger 3 trappor upp, vi behöver inget gymkort denna termin vill jag lova. Vi har fått två nya i klassen, några från förra årets 2:or som studerat utomlands, usa för att vara exakt. hehe. Men modigsson och jag var inte pigga om man kan uttrycka sig så första skoldagen, men jag hänge på han på kröket igår och det blev sent men vi hade skit kul, love`s chillkrök utvecklades snabbt till fest eller vad vi ska kalla det, bad i poolen blev det också, kanske anledningen till att min hals bränner lite idag... men men dte va sjukt kul att se alla idag dock inte lika kul att se vårat schema! Hjälp! men men vi klarar det tillsammans vi är ju trots allt rudebeckare ändå. :) Nu ska jag snart till backa plan med emma björn för att inhandla lite smått och framför allt äta jag kommer dö inom en timme om jag inte får mat! hehe så uppdatering imorgon, dte lovar jag puss

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL