Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

lördag, augusti 23

Fredag...

Kom precis hem från floda och nej jag har inte jobbat en fredag som denna eller jo lite men bara medans bella klippte och slingade? håret. Lärde mig nya kassan som för övrigt är underbar, lätt som en plätt. Va i skolan idag 3:e dagen och det var rätt slappt kan man väl säga gick igenom allt inför nästa vecka som absolut inte kommer vara skön! men men Skolan är ju skolan som sagt det är meningen att lärarna ska pressa eleverna med plugg och tjata tills det är fredag då eleverna kan antingen sitta hemma och plugga lite till eller göra som jag och dom flesta i mitt umgänge på skolan, festa och bara vara. Det var min plan egentligen idag men nu är jag inte alls taggad så bella ska komma förbi och färga mitt hår och sedan ska vi kolla på den efterlängtade filmen (P.s: i love you) som jag hoppas är lika underbar som den verkar. Är dock väldigt nervös inför mitt hår, ja visst det blev lite fult efter grekland men behöver jag färga så mörkt som isabell invänder det återstår att se, kanske slutar i tårar eller total förändring till det bästa. Men men nu ska jag ta en dusch och sedan kolla på glamour, riktigt spännade nu :) Vad sk ani göra en kväll som denna?

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL