Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

söndag, augusti 24

Lördag & tillbaks på jobbet.

hej hej, Sitter på jobbet rätt segt, vi har precis plockat bort ca: 350 filmer som vi nu ska sälja ut, inte alls kul vill jag lova för övrigt är jag döds trött, känns som en liten baksmälla men men får skylla mig själv att jag följde med bella på "nattpromenad" runt halv 4 tiden i går. Kom hem runt 5 så jag har sovit i ca 6 timmar vilket är lite för att vara tröttheten själv. Efter jobbet ska jag äta "kvällsmiddag" med familjen på resturang räkan, det råder kräftfeber isverige så det blir krabba och kräftor vill jag lova, mums. Pappa är på bra humör idag han hade tydligen vunnit lite på travet,igen man är rätt van vid det här laget, kanske borde passa på att vara extra kärleksfull idag då. Efter blir det nog mamma och dotter kväll tillsammans med gudmor och hennes dotter isabella, utgång står på schemat dock inte mina gamla vanliga stället utan glow haha, intressant ska det bli, kom på att jag saknar T idag, ska nog skicka iväg ett sms lite senare. Saknar promenaderna. Men men vi får se vart min väg slutar ikväll, ska dock inte sova borta eftersom jag måste vara här på jobbet imon runt 2 tiden. Frästen har jag inhandlat lite nytt idag, en ny platt tång, 3 par urfina trosor, brunt midje skärp, 1 armband & lite smink. Frästen jag har inte berättat om min hår, det är mörkt, väldigt mörkt vill jag lova och jag skyller hela skulden på Isabell Carlsson, menmen det är inte så fult men kommer ju inte ha det så länge till vill jag lova, ringde min gudmor förut som är frisör och hon ska fixa detta på tisdag :)
men men nu måste jag ta tag i jobbet och sluta slappa. Hoppas ni alla får en underbar lördag.
Kram Karolin Chambel

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL