Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

fredag, juli 4

Torsdag - STHLM

Hej igen,

Nu är jag uppe hos farmor i sthlm igen. har precis kollat på film.
Här har det varit strålande väder. riktigt båtväder med mycket solning och lite bad.
Pappa jobbar för fullt som vanligt och har inte så mycket tid men fick spendera lite tid med vänner och mina syskon. Lilla Tindra bara växer och växer. Men imorgon har jag tänk att jag ska åka hem har ju jobbet på lördag! Men är antagligen tillbaka här nästa vecka om pappa får som han vill. Men får se.

Olivia ville ta en fika på lördag också men tyvärr så kallar jobbet som sagt hade varit kul om hon följde med ut me båten nästa vecka om jag lyckas ta mig hit. Det var nästan att jag inte fick en biljett hem tid. Hoppas bara tågen inte strular sig.! Det brann på spåret när jag skulle åka hit i onsdags så jag blev försenad! Pappa hämtade mig på stationen, vilken kändes sådär eftersom vi två inte pratat alls sen vi sms bråkade i mars vilken jag tycker är löjligt! men men Hoppas det blir bättre denna gängen och att han finner tid i sitt liv för mig!

Men men nu ska jag läsa klart min bok och sova imorgon blir det en hel dag på stan med shopping och vad stockholms vilda äventyr kan erbjuda.

Tjingling

karolin chambel

P.s: förlåt att det blev så stissigt skrivet idag men jag måste bara så läsa klart min underbara bok. p.s igen: Jag är ingen bokmal utan den är bra !

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL