Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

torsdag, juli 17

Tiden då alla dagar var en bra dag.

Läste soffans blogg för en stund sedan, hon tog upp hur mycket hon saknade tiden då vi va kungarna på chezz och alla vinarekvällan vi suttit upp och pratat om sex, skvalöler och mest sex m.m. Kom på att jag också saknar början på detta året så enormt, vi va så upptagna av att leva livet, det var inget jobb som stodivägen inför våra planer och helgerna bestod bara av festfestfest och oss. Vi hade så kul och skapade oss till chezzans princessor och grabbarna var med på många hörn, kländes som om dom gick ut ett tag för att vi va ute så mycket. Vi hade verkligen en riktigt bra tid just då, Nu är det somamrlov och man vet inte riktigt om det är sommar, iallfall känns det absolut inte som om det vore det. Lovet har väl varit okej, men samtidigt långt ifrån så bra som mina förra sommrar. Nu jobbar man, sover, jobbar i princip går ut ibland men inte alls på samma sätt som när "gänget" hade sin bästa tid. Men men får hoppas på att resan till grekland som jag, bella & Soffan åker på snart tar igen denna hemska svenska regn sommaren och gör sommaren till toppnotch. :)

Igår gjordejag inte så mycket vettigt alls, jag, Bella & Camilla har jobbade hela dagen och efter det åkte jag och bella och hyrde film och självklart hörde ben n jerrys till. Tycker vi har varit väldigt duktiga jag och bella vi har jobbat hela sommaren i princip och när vi jobbat hos pappa som vi gjort dom senaste dagarna har vi tagit en cykeltur både till och från jobbet. Riktig skönt att känna den där tröttheten och värken ikroppen som man brukande känna efter en handbollsmatch eller efter ett intensivt danspass, kom på mig själv hur mycket jag saknat den känslan. Önska att man kunde börja igen, men samtidigt vet man att tiden inte riktigt räcker till som den gjorde förr. Man känner den där pressen att man är på väg in i vuxenlivet på riktigt. Det är ingen rolig press men det går att hantera eftersom tiden inte är inne riktigt än för dom stora valen man snart kommer utsättas för som, jobbval, flytta hemifrån, räkningar, köpa toapapper och allt det där som man som barn inte behöver oroa sig för. Hade jag fått välja hade jag veltat fylla 20år och sen inget mer :) Men sen är ju livet inte alltidn som man vill att det ska vara. Nu ska jag sova hade jag tänkt ny dag imorgon och jag och bella ska cykla ner till jobbet och köra stenhårt igen för att sedan få en lön som tar oss ifrån sverige och till grekland stränder och värme.

Vi hörs imorgon'

Xxx
Karolin Chambel

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL