Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

söndag, juli 20

Opps! I did it agian!

Så igår fredag, vaknade av ren vana vid 8 tiden eftersom jag gått upp vid just den tiden varje morgon för att cykla iväg till jobbet, men igår var jag ledig så jag vände mig om och somnade åter igen. När jag sedan vaknade lite senare var klockan redan 3, åt brunch med mamma, och sedan blev det ett långt bad med lavender bomber, helt underbart att vara ledig ibland.
Efter att ha kurat mig själv från topp till tå, så gjorde jag iordning mig för att åka till pc Emma björns jobb, väl där hade hela familjen björn ätit middag så Millan stannade kvar och tog några cider med mig. Efter ett tag smsa A och kom idt och tog en öl med oss, men försvann med grabbarna till chess dit vi efter många om och men också hamnade, träffade Erik & Christian där vilka jag inte sett på 2 år skulle jag kunna tro, det blev gossip och tjöt tills Emmas Alex kom för att hämta millan för att emma björn hade slutat och var på väg till viktoria där alex och hans vänner satt, vi följde med och hade det väldigt trevligt med alla inkl. emma tills ja va hände. men men, min A fortsatte sms mig och efter ett tag satt jag och millan på 16 bussen hon skulle hem och A skulle hämta mig på eketrä. Kan inte fatta att jag gjorde det igen men samtidigt ångrar jag det inte alls, vi har ju så... kul ihop A & jag.
Även om många av vänkretsen tycker annat så kan ajg inte hjälpa att det är bra. så bra att det händer om och om igen.
Vi somnade äntligen runt 7 tiden och vid 9 var det dags för mig att ge en avskeds puss och tralla hem för att göra iordning mig inför jobbet, det ärmysigt att vakna med någon vid sin sida ibland.

Nu är jag på jobbet iallfall, min chef åker till portugal imorgon så kommer spendera mycket tid här antagligen men sen bär vi iväg, flickorna. Till grekland och åh vad jag längtar. Nu får jag ta tag ijobbet och börja fylla på godis, ska dock inte äta något.

Det är farligt när man lever kring massa godsaker :P

I like when you move me like that.

//
Karolin chambel

2 kommentarer:

Isabell Carlsson sa...

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ KARRO. USH!

Karolin Chambel sa...

bella. du måste ju förstå hur bra det är va !

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL