Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

tisdag, juli 15

Sex n the City med underbara.

Så Natta är här från Linköping igen, och igår kväll trampade jag hem till henne runt 01.00 tiden och hämtade upp henne för lite gossip och sömn. Efter en lång cykelpromenad som vi kallar det så blev det att vi somna båda två i min säng och vaknade vid 3 idag. Senare under dagen bar vi oss in till stan där vi fikade med Bella, Maria, Sara & Soffan och det blev mycket skvaller och planering. Sara, Bella, Soffan & jag ska nämligen till grekland nu i slutet i juli /början på augusti och dte kommer bli rå ball. Efter att vi tagit igen all tid som vi inte spenderat tillsammans bestämde vi oss för att se på Sex n the City filmen och visst kunde inget passa bättre än den när sex varit en stor del av vårat skvaller Bella & Mommo hade dock redan sätt den så det blev dont mess with Zohan för deras del men vi andra njöt av newyork tjejernas bravader och hade det skit trevligt, Kan bara säga att jag älskar sen n the city sjukt mycket för att inte vilja se filmen igen! Så bra var den verkligen, på bussen hem ringde jag min älskade Christian Lysen men fick inget svar men han ringde upp friekt efter så vi tjötade lite och bestämde att imorgon var en bra dag att ses för lite mys. En viss annan kille smsade med mig stort sätt hela vägen efter att jag hoppat av 25 vid easy store och sagt hejdå till soffan och det kändes otroligt bra. Även om det är lite fel. Men men, kul får man väl ha så länge det är på ens egen bekostnad? Men men Daniella ringde mig och vi hade en ntressant samtal som vanligt, hon förstår verkligen allt man känner den flickan :D. ,Men nu ska jag nanna var det tänkt för imorgon blir det Jobb hos pappa för min och bellas del och jag ska vara så duktig att jag ska cykla dit och int enog med den bella ska hänga på, på pakethållarn.

You know yoou love me

karolin chambel

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL