Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

torsdag, juli 24

Solen i ögonen.

Hej gott folk, solen skiner på himlen och det värkar som om sverige får lite sommar iallfall.
Just nu ligger jag på min balkong och solar med ett glas saft bredvid mig, vaknade för inte så länge sen, Bella hade ringt dom hade tydligen varit här och "våltagit" min dörr men jag sov så skönt i min gosiga säng så mig väckte dom inte. hihi, iallfall nu är klockan snart halv 3 och jag ska snart hoppa in i duschen för att sedan åka in till staden för att möte Soffan, vi ska nämligen planera grekland vettu, skit va skönt vi ska fan åka snart. Hoppas vi hittar en resa på tio dar de hade ju varit gött. menmen ser ut som det blir 7 dagar men vafan det är underbart att komma här ifrån, och parta! Även om jag själv ligger med solen i ögon just nu och alla äriväg på standen så är det inte bara vädret vi är ute efter utan grejen att komma iväg och bara vara.
Vi kommer ha det toppen vill jag lova, vi kommer förhoppningsvis hem med ett antal historier att berätta för er. Ogud så kul det ska bli! men nu väntar duschen innan jag bränner näsan av mig här ute. Puss så länge :)


Karolin Chambel

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL