Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

torsdag, juli 24

Fundersam.

02.41 - natten till torsdag

Kom precis hem från min gudmors lantställe, hade det jätte mysigt, solade, badade, kasta pil & åt en jätte god middag :) Blev en hel del prat om livet och dess vägar och det fick mig att falla tillbaka hela tiden på min bästa vän Isabell Carlsson så tänkte jag skulle skriva lite om det här.
Bella är verkligen en underbar person och jag älskar henne mer än hon själv kan tro men på sista tiden har vi tjafas en hel del och det känns fan inte bra. Jag saknar det där vi hade förra sommaren och hela vintern :) Men vet inte just nu är det lite konstigt mellan oss, visst vet jag att vi kommer reda ut allt men det är så trist. Jag vet att jag ibland kan slänga ur mig saker och så men jag tänker inte på det, måste tänka mera! Jag vill inte såra henne och det är nog precis samma sak för henne, ibland märker man inte så får man höra att någon är ledsen. Det är inte kul, men visst det kan hända alla. Men det ska inte hända oss. Jag har tänk as mycket på detta idag och verkligen gått ner djupt i mig själv och jag vet att vi kommer bli bäst och enda rätt igen men vad beror detta stök på? Jag vet inte svaret på den frågan och jag vet inte om hon gör det heller. men det känns absolut inte okej med dom här små diskutionerna som vi har ibland som inte leder någon vart, vi måste prata ut. Har ni någon gång känt så att det måste lösas men man vet inte vart man ska börja? eller vad det beror på? men bara att du inte vill säga fel saker eller göra fel för att du inte vill förlora personen så blir det fel ändå?
Jag vet inte men känns som att trio-problemet om jag får kalla det så bidrar en hel del, känns som om vi sårar varandra omedvetet för att vi vet att det inte går. Men grejen med Paulina är att jag verkligen hatar att vi är som vi är och jag vet att det påverkar många eftersom det känns så konstigt. men vad ska jag göra ? Jag har sagt allt jag kan, på den fronten jag hatar detta mer än någon annan men jag kan inte liksom göra mer. Hon vill inte lyssna, nu kanske jag öppnar mig allt för mycket i min blogg men jag förstår inte all själv? jag vet inte längre, förut visste jag svaren på nästan allt, att jag inte kan prata med paulina längre på samma sätt som förut gör mig galen!!!!!! och jag vet att bella påverkas av detta, hon hamnar i mitten hela tiden och det är fna inte rättvist för henne! jag hatar att vara en av dom som sätter henne i den situationen. jag pallar inte. Och nu känner jag fan att grekland är något som verkligen behövs! JAG VILL BORT FRÅN DENNA SKIT, reda ut bella och jag och ha en toppen resa som aldrig förr. Kan jag inte bara få ha det, kan inte allt bara bli bra? Nu har jag öppnat mig jätte mycket och visst hela världen kan läsa detta men just nu skiter jag i det för jag måste få det ur mig få ur mina känslor. För just nu är jag för långt inom mig för att ta mig upp själv.

Iallfall bella du är underbar, jag älskar dig u är min bästa vän föralltid. Jag bara vet det.

sorry för utbrottet folket, men alla behöver lätta sitt hjärta ibland...
puss

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL