Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

lördag, juli 12

Underbar kväll.



Så igår var vi på lars winnerbäck och allt va underbart, alla fick tårar i ögonen men visst sjöng vi med o´ch stojade till max, rösten vet jag inte om den kommer hålla dagen ut idag men man kan ju alltid hoppas. Min favorit var Om du lämnar min nu med Larsa och Miss Li, underbar! Men även du hade tid som fick lilla bullen att gråta floder. Känslan underkvällen va underbar och i väntan på larsa hade vi flickor riktigt trevligt med öl, cider, popcorn och massa annat gott. Vi gjorde t-shirtar i mån för folket i kina och hade super mysigt. Efter att vi haft en underbar kväll med Larsa bar jag och Isabell iväg till PC där lilla Emma björn jobbade och där mötte vi även fröken jörns pojkvän och hans vänner och vi alla hade riktigt trevligt, kanske lite för mycket att dricka men kvällen kunde inte förstöras. Efter Pc bar vi oss hem och sjöng på våra fovoriter tills det var dags att skiljas åt vid min port, sedan skulle bella komma igen eftersom Srdjan kom hem till mig men Bullen somnade och det blev att jag och Srdjan satt och tjöta med tequila rose och annat tills halv nio när jag totalt däckade och vaknade stressad idag runt 2 tiden eftersom min käre gudmor ska ha 40års-fest och jag är sen. Så uppdatering imorgon med mer skvaller :D
Så länge vet ni vart jag finns, Ni vet att ni älskar mig

Karolin chambel

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL