Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

tisdag, juli 22

Mys och ridning hos min man.

hej kära läsare.

Igår va jag med bullen och det blev film med familjen och massa gott, bella satt dock uppe väldigt mycket längre än mig med mina småbröder och kollade på wrong turn 2 så gick jag, feg som jag är och läste min bok, Pappas flickor - gyrmt bra bok rekomenderar till alla unga kvinnor som älskar samma sak som jag : Skvaller,Shopping, mode & SEX, man kan inte slita sig typ. Underbar.
Jag vakande utan bella vid min sida och antog att hon gått hem och duschat medans jag sov men lillebror informerade vid frukost bordet att hon sov på soffan, (HAHA). så jag somna om. Efter segdeg blev dte in till stan och möta millan, för en fika. Soffan och sara kom förbi en stund och det blev mycket grekland prat och dte är ju bara underbart. Camilla som då åker till turkiet på torsdag berättade om deras planer och vi fick direkt lite nya idèer för våran trip. Efter ett tag var te dags för mig och bella att dra oss mot centralen för att ta tåget mot kungsbacka till min käre man (närjagvillatthanskavaraminman) Christian för att rida på hästarna och mysa.
Det blev riktigt trevligt och bella red en del, men jag banga ur efter att ha fårr höre lite av de ena och andra. men men inga sura miner utan promenad med hundarna och mys med mannen och massa skvaller och prat innan det va dags att bege oss hem, vi tog cyklen och chrille sjutsade oss båda tvåmen vi missade dock bussen ändå.
Så där satt vi sen, ringde runt efter skjuts och självklart kom våran favvo Ortis Christian och hämade oss mitt ut i nowere. TACK´! vi hade en mysig åktur som avslutades med en cigg och småprat utanför mig. Jag och bella som va hungriga som svin åt köttbullar med stuvade makaroner när vi kom hem, kanske inte det bästa jag lagat men men , nu ska vi sova och drömma om prinsar och drakar. Frästen så ska jag gifta mig med Min Chrille om tio år, bara så att ni vet :)








Karolin Chambel



P.s: Här kommer lite bilder från dagen

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL