Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

torsdag, juli 24

Onsdag.

Jag, Srdjan & Bella - det är grejer det!


Vaknade för en stund sedan, solen skiner nu. Det var ju tänk att jag och bella skulle upp vid 10tiden och åka och bada men så bidde det inte eftersom vi va ju uppe rätts sent, hon gick nyss hem för att fräscha upp sig. Men min fråga är vart fan är Srjdan, han sov ju här igår på soffan? haha Så varför sov han här då. Jo igår efter att ha lämnat millans lön, blev det att möta upp den nöten och så fikade vi på tintin, Jag, bella & Srdjan. Mina favoriter alltså. Jag och bella var så gulliga tat vi delade våra mackor mitt itur och bytte, mums! Tintins tonfisk baguetter är inte att leka med! Efter det mötte vi upp Elias, Hanna & Erica en snabbis så at jag kunde få ge dom en kram eftersom jag inte sätt hanna panna på hela sommaren i princip. Dom va dick råfulla och söta haha. Så vi vandra vidare och det blev en lång promenad över bron till Hjalmar bratning för att ta bussen hem till mig för lite deg. Men fan va jobbig Srdjan va att få med haha rätt kul hade vi dock, när vi tre småbråkade i priincip hela vägen till bussen som skulle ta oss till wisel för att sedan där ta vagnen till mig, Fyfan vad jag hatar att dom bygger om spårvägarna, allt tar sån himla tid. Men men mysigt hade vi fast Srdjan kunde varit lite mer på topp tycker jag iallfall och jag tror Bullen instämmer helt. Så nu sitter jag här ska snart åka till gudmors stuga i akim och ha det mysigt, yeaay. Vill bara att dagarna ska gå så att jag kan komma iväg med soffan & bella till grekland! Jag tror att vi alla tre behöver komma bort här ifrån så snart so mmööjligt och ja va ska man kalla det? Läka sår? Vila upp sig? Komma bort? eller bara röja och glömma bort allt här hemma!.Längtar som fan nu! vill bara boka och sticka i princip.

Vi hörs ikväll :)

för jag älskar oss.





Karolin chambel :D

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL