Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

fredag, juli 25

Grekland here we come.

Hej darlings. :)

Så nu är jag hemma igen, var och mötte soffan på Saras jobb, satt och tjöta en del innan det var dags för sara att börja jobba och för mig & Soffan att leta resor. Vi gick till flera olika resebolag och fann inte så många altenativ vi började till och med fundera om Ayanapa (vanligaste orten för svenska partysugna unga) var bättre tills vi kom till kära Apollo :). Vi kom fram till efter många om och men att vi skulle resa till grekland iallfall. Vi hittade en resa i en vecka till Zaturnus som jag kallar orten (kan inte utala skiten) för 4695 kr typ så vi bestämde oss för att det var ett bra förslag eftersom vi får en lägenhetshotell med pool och nära till standen och typ i centrum om jag inte minns fel. Vi fick informationen vi behövde och sen blev det middag på Vallgatan, kycklig pasta med pesto för mig och taco tallrik för soffan, Sen kom Bella och sen mommo och vi bestämde oss snabbt för att resan var toppen så imorgon medans jag är och jobbar åker flickorna in och betalar. Fyfan va gött säger jag bara. Jag är så himla lycklig nu att jag vet inte vad jag ska göra av all enegri som far runt i kroppen på mig. Tjoooooooooohooo säger jag bara, vi åker om 12 dagar :) den 5 agusti då drar vi från skiten gött att det är rätt fint väder här nu så att man kan få lite grundfärg som flickorna verkar tycka att jag måste ha! haha ja vet är rätt blek men vafan det har regnat hela sommaren. :/ Men men vi åker som sagt och dte ska bli underbart vill bara börja packa och sova hela veckan ut så att det kan bli den 5:e nu! Vi kommer ha så nice att jag vet inte vad, längtar som fan och nuhar man fått hela lönen av fasr min och nu har jag en hel del asså. Så nu återstår bara att jobba sig igenom helgen och sola hela veckan för att sedan åka om 12 dar! Frästen imon har vi chess kväll för sara som nyligen fyllt 18 :) yeaay som gamla tider vill jag lova toppen kommer det bli! Längtar jobabr till nio sen är det bara att göra sig iordning och köra på :D så ska försöka sova snart och gå upp tidigt och få lite färg innan jobbet, sen ska jag på trådbehandling för mina ögonbryn innan jobbet också så det är göttans. Men nu ska jag städa upp lite här hemma och ta en cigg till lars winnerbäck och melissa horns låt - som jag hade dig förut :)


Godnatt folket

Karolin Chambel

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL