Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

fredag, juli 25

I feel good !

Det är fredag och allt är på topp, sitter på jobbet nu kom precis hit efter min trådbehndling, för er som inte har en aning om vad det är, är det när man nopprar ögonbrynen med tråd, jätte bra och det gör inte alls ont. Så nu är jag på gång här på jobbet inför kvällen debut. Tjejerna ska eröva chezzan ikväll för gamla tiders & saras skull. Och kul det är det enda vi ska ha. Men dagen blir bara bättre, om ca 2 h är soffan och Bella på Apollos resebolag och bokar + betalar våran resa. Hur bra kan dagen bli egentligen? men man ska inte kasta sten genom glas hus, allt kan hända under bara en minut. Men som sagt resan är iallfall snart på 100% säker och då är det bara nedräkning som gäller. GÖTT! Så ikväll alltså slutar vid 22 någonstans men ska göra i ordning mig på jobbet innan det, kvällens outfit blir en blommig kort söt kläning höga klackar och smycken upptill hade jag tänk. Så naglarna har jag just målat fin fina, så bella inte kan klaga på hur hemska dom ser ut ikväll som dom brukar göra hihi. Men visst finns det nojja inför kvällen vi alla vet vad det innebär att vara 17 - falsklegg. men men ber till gud att dagen ochh kvällen blir lyckad tror att vi alla behöver detta. :) Men sparsama ska vi vara max 400 kr ska det slösas ikväll haha vill vill ju inte leva budget i grekland precis. Men folket vad tycker ni som det fina vädret en dag som denna, är det inte underbart? Eller är ni kanske dom som föredrar en hemmakväll med film till det piskande regnet? Berätta. Jag älskar iallfall solen och vem vet kanske den där grundfärgen kommer på trots allt.
Ha det gött så länge, nu är det dax att få något gjort :)
p.s: väntar på sms från bella om att resan är klar då hörs vi igen om hur lycklig jag är just då.

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL