Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

måndag, juni 23

Måndag

Hej,
Nu är det måndag igen, och ännu en vecka av sommarlovet har gått. Känns som om tiden bar aspinger iväg. Som om sommaren knappt kommer hinna börja innan den tar slut.
Ihelgen var det midsommar och den firades som sagt med vänner och Familj en riktig bra midsommar, Hemma hos Daniella blev man iputtad i en pool av en norrlänning och nu ligger jag förskyld i min säng. Jobbat hela helgen och i lördags fick jag T att komma hem till mig efter att han varit och firat Talleballe som nyligen hade fyllt år. Min T då kom gående till mig rint halv 3-3 på morgonen. Han visade iallfall mig att jag fanns kvar när han gick ända hem till mig för att jag minst sagt krävde det. Han har svårt att finna tid den killen man vet inte riktigt vart man har honom men vad ska man göra fallar man så faller man. Vi hade iallfall några mysiga timmar tillsammnas med film, prat och myspys. Det va så skönt att få somna omfamnad och med do mjuka läppar som hela tiden under natten nuddade min hud.

Men men verkligheten kallar och jobbet på söndag morgon fick avbryta våran atmosfär.
Jobbet gick segt kände den där förskylningen ännu mer när jag ansträngde mig hela tiden fick sluta lite tidigare och så bar jag hem för att gotta ner mig i sängen som fortfarande luktar T och kolla på 3 filmer irad.
2 dagar i paris - ur dålig!
En ung Jane a - toppen bra!
We own the nigth - as bra !

Somnade gått igår.
Idag blir de tdeg och fixa lite i rummet och lite shopping med mor min eftersom Att Morfar fyller år idag! Så vi ska över till Dom och äta god mat och sedan ska jag på Bio med min kära nathalie som är här från linköping sen får vi se vad kvällen väntar.
Helst hade jag träffat T men antar att han är stressad inför resan så räknar ionte med något, men hoppas. Dom åker Ju imorgon busfrönen Hoppas dom får kul i grekland iallfall!
Ha det gött grabbar, ses om 2 veckor typ. ( om jag orkar vänta)
Nu är det städning och sedan kommer mamma för åran shopping tur me love!!!!¨'
Ciao

Ingen gör det som jag
Karolin Chambel

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL