Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

tisdag, juni 24

Tisdag.



Hej igen,--------------------

Igår fyllde morfar år och vi hade det jätte trevligt hos dom medan vi alla vräkte i oss av mormors goda mat, alla var verkligen där. Så det blev många pussar och kramar. Efter en trevlig stund med släkt och vänner, bar jag mig av för att möta Min älskade linköpare Nathalie för en fika i stan och bio. Men eftersom vi hade så mycket att skvallra om blev dte inte direk filmen vi hade tänkt oss , Sex and the city the movie utan i stället filmen Dumpad som vi dessutom kom 15 min försent till, men men filmen var underbar och rolig på samma gång. Skulle helt klart rekomendera att hyra eller kanske ladda ner, men för en biokväll med pojkvännen eller vänninorna kanske jag skulle rekomendera en annan film. Väl hemma hos mig igen fick vi se en liten "mini stand up" av min lillebror som var roligare än någonsin och vi låg magvikta på golvet och skrattade ikör tills vi bestämde oss för lite mer skvaller och minnes prat. Några cider och cigg efter låg vi i sängen och kollade på någon film vi båda somnade bums till.
På morgonen eller ska vi säga idag förmiddag blev våran frukost choklad och cola som vi betalade bror min för att köpa och en ny film och sedan skulle flickan lilla ta tåget hem igen. :( Men vi ses snart igen, är så glad att din mor äntligen gått med på en flytt till Götet. )

Så vad blev det för inköp igår? Jo, jag hittade en del, förvånade på ställen jag brukar gå till.

Sjal Vit med blåa blommor - från Kappal 99kr Skor bruna med spänne & kilklack - från Kappal 200kr Vit tunika - Från Gina 399kr Hårband flätat - ? Ingen aning vart jag hittade det :/
Svart midjeskärp – Från Wedins 198kr
En tröja till morfar – Jc 399kr


Nu ska
jag duscha och ta hand om min Garderob som behöver renas för att de nya inköpen och mer ska få plats :)
Puss&kram
Karolin Chambel
--------------------------------------------P.s: Idag åket T till grekland

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL