Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

fredag, juni 20

Fira sommaren.

Välkommen Sommaren!

Så imorgon är det midsommar afton & den ska spenderas väl eftersom att jag personligen älskar sommaren och anser att det är en av dom absolut bästa tingen att fira!

Min Midsommar kommer att spenderas med Familj och vänner. Min morgon/förmiddag kommer att spenderas med Mor, lillebror & lillebror. Sen måste jag tyvärr åka in till jobbet för ett lite extra arbete för att sedan åka hem för att göra iordning mig inför en riktig midsommar kväll hemma hos Daniella Karlsson som har ansträngt sig och fått till det så att pappa fixat en pool med en underbar alltan runt så att vi alla kan glassa hela sommaren, men speciellt imorgon kväll. Flickorna kommer ligga lite före mig i schemat eftersom dom har lite mer tid men jag kommer igång och då kan sommaren inte firas nog.

Så godnatt för alla som tycker om sommaren lika mycket som mig och låt oss välkomna den imorgon.

Sweet dreams.

Karolin Chambel

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL