Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

måndag, juni 16

Home sweet home...

Bonjour! Eller ska vi säga Salut!
Hemma igen alltså, herregud vilken underbar resa!. Kunde knappt blivit bättre. Men as they say Home sweet home. Det är skönt att vara hemma igen, saknat min säng så fruktansvärt och bröderna. Sen så har jag väl saknat att skvallra med Bella varje dag, men så länge det finns telefon har jag iallfall blivit informerad om det viktigaste.
Så tillbaka till La france.
Hade det underbart Vädret var mellan skinade sol 30-35 grader på dagen till sköna sommar kvällar under sjärnhimlen, okej några rengdroppar föll men då sov jag. För övrigt spenderade jag mest tid med Lilla Johanna min, och vi hade ja, det underbart! Träffade underbara människor och hade en underbar tid. Herregud, vad jag gillar ordet underbart efter denna resa.

Så vad gjorde vi?
Efter som vi var i Tazie som för er som inte vet är ett slags katolskt/kristet ställe där folk ssamlas går i kyrkan 3 gånger per dag och sover i ett rum med minst 6 personer i varje rum. Låter det kanske hemskt i dina öron men du vet inte hur fel du har.
I tazie visst man måste gå till kyrkan men det är helt okej, det är en sådan stämning i kyrkan, sådan ro.Men efter och emellan kyrklan är du fri att i princip göra vad du vill. Okej du kanske inte ska klä av dig naken med en flaska jäger framför en Broder men kul det är det ända du har.!Vi kan ju säga så här, jag hade det toppen kul som alltid, jag och johanna hade det toppen och även vi alla andra tillsammmas. Kvällar på Oyak och trippar till Cleny och underbar sommar kvällar. Och tro inte att vi missade fotbollen vi såg Sverige vinna och förlora och jag hoppas att ni alla har häng med för att veta vad jag pratar om. ( EM = stor fotboillstunering mellan länder och 100 snyggingar svettas och slåss om en boll eler också som man akn kalla det GRYM FOTBOLL) Jag personligen älskar fotboll och snygga killar som svettas för sitt land så det kunde inte bli så mycket bättre den kvällen.
Tillbaka till underbara människor, Träffade några örebroare som vi hade trevliga stunder med och även massa tyskar som inte blev så glad på freddan när han gapade ut i princip att tyskarna sög och att dom spelade som bögar vilket vi nu vet inte är så sant eller?
Frankrike resan, det finns så mycket att berätta men det skulle ta upp en hel bok, låt mig säga så här jag hade skit kul och vi låter det som hände i france stanna i france, eller vad säger ni. Det är la onördigt att jag ska berätta allt när ni själva kan uppleva det!





eran //
Karolin Chambel


Nobody dose it like me.

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL