Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

tisdag, februari 12

Tisdag, sova bort hela dagen?

Ännu en grå februari dag, Idag är det första dag på alla studerandes sportlov. Dom flesta är nog på väg upp i backen för att åka ner för årets första gång, Alla barn tjatar på sina föräldarar att dom ska hitta på lekar eller åka och bada på badhuset, men vad gör vi ungdomar som inte åker skidor just nu utan bara är hemma, ett svar som kanske hade varit det rätta för 75% av oss är väl att man sover, Men jag kan inte sova, inte på natten och inte hela dagen, iallfall inte idag. Har den känslan att något måste göras. Igår var det en degig dag igen, Bella hade sovit över och vid 3 tiden kom Soffan för lite pizza, singstar och tjöt, vi hade väldigt trevlig. Lillebror fyllde år igår med så det blev tårta och morochfar föräldrar var här.
Kändes som om man hade ätit ett helt berg mat på kvällen sen så jag och Bella gick en lång lång promenad och pratade om våra livs filisofier och tankar. Gick förbi freddan och hälsa de på en snabbis, där var dte fullt hus, som vanligt. Grabbargrabbar, säger jag bara.
Somnade jätte skönt när man kom hem iallfall nästan så att jag inte orkade ta av mig jackan.
Och så idag vaknar man ändå rätt tidigt av människor utan hänsyn som man har fått för sig är sin familj, inget illa menat jag älskar dom men fan 8 på morgonen är väl ändå lite väl tidigt även om jag inte vill osva bort det här lovet?
Ska iallafall iväg och fixa cyklarna med bella snart vi ska sola och se otroligt snygga ut
Skriver mer för uppdatering.

Ni vet att ni älskar mig
Karolin Chambel

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL