Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

söndag, februari 10

Söndag - degdagen

Hejsvejs snyggingar,´
Vilken lyckad kväll det blev igår, som vanligt när jag är med Isabell, Hade sjukt roligt
Vi var ju på Våran älskade chezzan och det blev massa cider, massa vin, massa vänner, och en hel del kärlek! If you know what i mean.
Vill tacka alla som var med igår, vi hade det allt för trevligt, Tack.
Och Bella jag älskar dig din fyllekaja, fan vilka stunder vi har tillsammas.
Sen vill jag säga tack till srdjan som gjorde "hemvägen genom stan" oförglömlig. haha

Idag är det söndag och jag har precis duschat för att göra mig iordning ´för bion ikväll med deb bella. :) Hon är på väg hit nu och sitter fortfarande med handduken i håret.
Men men hon får vänta för en gångs skull.

Livet är en fest njut av den.

Ni vet att ni älskar mig
Karolin Chambel

p.s: Vill hälsa till Hanna och Madde som nu glassar på berlinsgator, nästa gång är jag med brudar!

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL