Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

onsdag, februari 13

onsdag, dan före inferno dan.

Tiden går så snabbt, snart är lovet slut och alvaret börjar igen, fyfan!
Helgen tog på mig som fan känner hur svag man är i kroppen efter operationen och så går man ut och partajar, typiskt en sån som jag, skiter i vilket och bara kör på.
Idag blev det fan lite mycket deg som igår, Också med Soffan & Bella, vaknade hos srjdan, ´sne me det mat hos mig och film, step up. Tro att jag har sett den filmer 24 ggr nu, och gråter lika mycket varje gång. Jag älskar dans, ibland önskar jag att jag bara hade satsat fullt ut. Menmen alla har vi gjort saker vi ångrar, om man säger. Jag kanske inte har nämt detta men igår var vi ju hos srdjan , så va ju han hetingen där och då va ju allt kört.
Haha mysigt värre men vafan! Aja, skit samma, inget pök om ni tror det men ja vill ju ha den andra mannen, mysa med honom, ha honom. !
Jag är ju go, dragningskraft som bella kallar det.

Frästen vi har varit väldigt hälsosamma idag, Gick från tollered till efter torslanda krysset och tillbaka hem och för ni som inte vet, det är långt, sjukt långt!!!!

Men men idag blir dte deg på högsta nivå, jag pallar inte med något, ska dega i min säng och kolla på titanic och bara låte tårarna rinna, dom måste ju ta slut tills imon,
för det är alla hjärtans skitdag :( Och jag ska supa mig redlöst och skita i allt.

Ni vet att ni älskar mig
Karolin chambel - Dragningskraften.

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL