Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

lördag, februari 9

Lördag<3

HejHej
Fan vad ont jag har i dag, kanske beror på festen igår, även om jag inte drack speciellt mycket.
Min Gudfar/Morbror Paulo och hans fru fyllde 40år så hela familjen gjorde en överaskningsfest på Inferno
som för övrigt är ett toppnotch ställe för salsa älskare.
Det var länge sen hela familjen var samlad, har saknat många, särkilt min käre kusin Linnea, älskar dig så mycket gumman! Vilken shoock dom fick, dom visste ju inget ting, men lyckat blev det även om jag inte kunde äta mer än lite glass till middag medans alla andra fick frossa i buffens goda rätter!.
Men men, Idag blir det deg fram tills kvällens mörker sen blir det nog lite stcheeck med Bullen själv, :) Vill passa på att gratta min kära Kusin Jacqueline också på hennes 19års-dag.
Detaljer och annat smasken från kvällens gång kommer imorgon.

Ni vet att ni älskar mig

Karolin chambel

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL