Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

torsdag, februari 14

love-day by the way





Alla hjärtans dag.
_____________________




Ja, idag är det så, dagen då alla underbara par myser och visar sin kärlek (öppet).
Vet inte varför men jag utsatte mig för en dag på stan, men fick se alla par hålla hand, män som köpte fina rosbuketter och hjärtan överallt. Kan jag inte köpa mig ett som soffan sa.
Visst är det fint och mysigt om man har någon att dela denna dag med, men jag har ju inte det, inte än iallfall.
Fikade med Soffan en stund, deppiga soffan kanske låter bättre för deppiga det var det enda vi var. men hatar den här dagen men nu ska jag möta mina älskade singel tjejer och vi ska ha hur kul som helst, för vi är ju singlar vi behöver inte ringa våra män och förklara varför vi ska ut och kommer sent, vi behöver inte ha dåligt samvete för att vi faktigs väljer att festa bort denna dag, :)

P.s: fick en parfym av min älskade mamma för jag älskar henne mest.


Vänner före allt, eller vad säger vi?

_________________________________________________________________


Och du, jag fick ett väldigt gullig sms från en viss berundrare?

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL