Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

fredag, februari 8

Tillbaka från sjukhuset

Hej där,
Idag fick jag komma hem från det skrämmande sjukhuset, men helvete va ont det gör.
Men får vara hemma iallfall, Operationen gick förövrigt bra, förutom att jag inte reagerade så ba när jag fick morfin för att lindra smärtan, ajajaj. Och inte hjälpte nålarna dom satte överallt, ser ut som ett blåbär nu.
Fick iallfall i mig en halv macka idag , weeiiooh. Undrar hur det ska gå imorgon på middagen med släkten får helt enkelt äta galss.
Gick en promenad med bella förut, hon tycker att min röst låter som hannas, rätt kul. Srdjan tycker dock att jag låter som om jag är 13 år, trevlig komentar.
Men nu ska jag ta lite isglass och sen gå och lägga mig ska upp tidigt och betala lokalen m.m
(min födelsedagsfest blir av ändå!!!!)

God natt snyggingar

Ni vet att ni älskar mig
//
Karolin Chambel

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL