Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

tisdag, april 26

Side by side or miles apart, good friends are always close to the hear.

(Jonna nyhem kommen från sir lanka och jag)
Påskhelgen är över och jag är tillbaka på jobbet på Slottskogsvallen. Långhelgen har varit underbar, förutom att solen har steekt över Sverige så har jag haft en underbar tid tillsammans med mina vänner. Folk börjar komma hem från sina vinter resor och sakta men säkert börjar sommaren dra ihop oss igen. I söndags möttes vi en efter en upp på luckan och dansade loss tillsammans med killarna som aldrig gått oss ur modet. Kvällen var ung och fram till soluppgången njöt vi av ny-vårens alla känslor. Grymt!



Idag är det dock verkligenheten som krockar, solen skiner men jag sitter instängd på jobbet, som kompersation tänkte jag köra ett pass på gymmet med min vapendaragare miss Bjerke och sedan möta upp Mr.snygg för en extra lång fika efteråt t! Ciao

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL