Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

fredag, april 1

Noting last forever


Hello people. Efter att ha varit strandsatta po koh lante tillsammans med ett harligt gang konstiga grabbar har vi nu splittras och tagit oss over till en annan grans. Narmare bestamt, Longkawi i Malaysia. Vi anlande i eftermiddagas och jag har redan blivit kar i denna maktiga o, vi kommer stanna har och utforska till i spricker innan vi drar vidare igen, om det blir inat malaysias fastland eller tillbaka till Thailand till koi lipe eller stor shopping i bangkok. Allt beror po vad vi kanner for, till bangkok maste vi iallafall fragan ar bara nar. Nu ska vi sla ihop glasen och njuta va nagra valfortjanta drinkar och med dem vill jag skala for min van daniella som fyller 21 ar idag! grattis alsking. Puss

ps: mamma, pappa, mormor, farmor och ja alla som varit oroliga. Min mobil funkar inte har, jag lever och har det toppen. Hor av mig nar jag kan so hall koll po facebook och mailen. Ciao

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL