Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

onsdag, april 20

I THINK I REMEMBER THOSE EYES

Hello peeps !Jag har varit all delses för dålig med uppdateringen men kroppen har varit svag och all min energi har gått åt till att försöka träffa min familj och vänner. Nu är jag dock bättre eller jag känner mig bättre. Har till och med min första arbetsdag idag, dock blir det inget tid på gymmet utan svarar i telefonen och myser framför datorn medans de andra kämpar på. Har haft en mysig vecka, mina underbara vänner har tagit väl hand om mig och lika så min familj. Vi har grillar, solat, haft picknick, fikat och myst till max. Fast jag måste erkänna att jag är ganska less på att bara ta det lugnt men snart (på lördag) blir de dans minus alkohol då läkaren eller min mage tycker det är särkilt bra. Ikväll är Natta ledig och vi ska hänga ihop i vanlig ordning, har några timmar kvar på jobbet och det är bra då plånboken börjar bli lite tunn nu efter resan.

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL