Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

tisdag, mars 8

TTTTT TO THE THAAIILAND!!

(låt mig presentera Jessica, min hangaround i 5 veckor framåt)
.
Hej på er, förlåt för en hemskt dålig uppdatering men stressen har tagit över mig de senaste dagarna och att spendera tid med vänner och familj kändes viktigare än att sätta´mig framför datorn. Veckan har varit toppen, har haft underbara dagar med indigrenser som 50årsfest, utgångar, middagar och födelsedags firande. I have just loved it.

Just nu befinner jag mig hos Jessica i sthlm, vi åker till Thailand om några timmar och vi är taggade till max. För att variera lite i packningen och för att få tiden att gå fortare har vi nu satt igång baknadet. Japp, ni läste rätt, kanelbullar blir en del av vår sista natt här tillsammans med vin, mys och pirrande magar. Första stopet blir bangkok sen möter vi antagligen upp bellabullen och S ni söder. Hörs när jag får tillgång till dator osv. För övrigt får ni helt enkelt har det toppen. Ciao!


" am i going to miss you forever?"

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL