Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

torsdag, mars 10

Grattis älskade mormor!



(tidsinställt inlägg)


Då jag befinner mig i Thailand och antagligen inte hittat till en dator än så vill jag passa på att gratulera min underbara Mormor som fyller 70år idag!

Just nu befinner du dig flera mil bort från mig i vårt paradis och jag här i ett annat. Dock finns du alltid med mig, du är min kraft när jag inte orkar gå och du är min kompass när jag inte vet vilket håll jag ska gå. Sedan min barnsben har du funnits vid min sida, uppfostrat och tröstat, älskat och visat. Du har lärt mig mycket av det jag kan i livet och det uppskrattar jag dig för.

Enligt mig finns det ingen starkare än kärleken jag har till sig, du är min förebild, min bästa vän och min mormor. Utan din kärlek hade jag inte varit den jag är i dag och utan din hand hade jag aldrig sett ljuset. Du är underbar och helt unik och att förklara med ord hur bra du är skulle vara en utmaning för den bästa skribent i världen. Du är obeskrivlig och jag önskar dig världens bästa 70års dag! Jag skålar för dig idag och sprider din kärlek här nere i soliga Thailand

Jag älskar dig, Massa pussar !

Ditt barnbarn Karolin

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL