Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

måndag, februari 21

SEN EN TID TILLBAKA HAR JAG VARIT TOM.

Hej på er, lever ni? Jag har nästan slut på energi. Hela förra veckan försökte jag trotsa den årliga februari-förskylningen och även om jag var ledig i helgen satte jag ett total STOP för att låta den ta över mig. I fredags blev det några glas med Isabell och i lördags hamnade jag tillsammans med Olivia på toga-party ute i sävedalen. Inte konstigt att jag känner mig som en vandrande zombie här på jobbet. Jag är nästan förvånad över att jag kom upp, tror jag snosade tills det var 14 min kvar tills bussen skulle gå, som ni förstår visar jag inte upp min bästa sida idag. Så efter jobbet blir det allt en powernap av det längre slaget. Mitt häftstift/hangaround Natta kommer hem från Linköping idag (jag vet jag måste hälsa på där snart jag med) och vi ska tjöta tills talförmågan tar slut. Hörs imorgon alltså. . . Take care.

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL