Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

tisdag, februari 1

IM ONLY YOURS IN THE MOONLIGHT

H-A-N-G-O-V-E-R is the word for today. Kom nyss till jobbet, är en seg potatis som bara väntar på att få mosas.. Kvällen gick utför igår, Isabell mötte upp mig på jobbet och vi satte kurs mot änglarna där mina kära flickor väntade. Kvällen skulle bli chill men vi bestämde oss snabbt för att "drop the lamness" (är det ett ord) och satte kurs tillsammans med grabbarna grus mot babar. Kvällen slutade given för mig, alla var glada och maten mättade oss samtidgt som vi promenerade bort till grabbarnas crib. Poker var namnet men jag gav snabbt upp. Nu sitter jag dock här och längtar till min soffa, till mys och mys ska jag få. Becca ska lämna Götet och ikväll samlas alla bruds hos mig. Nu blir det dock ett pass på gymmet, Glen tror att det kommer pigga upp mig men jag är sjukt tveksam. Ciao

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL