Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

söndag, februari 6

OM DU VAR VAKEN

Oj, vad jag har varit dålig på att blogga den här veckan, jag har helt enkelt haft för roligt för att ens tänka tanken. Just nu befinner jag mig i Shlm hos min Far och har nyss haft familjemys framför wallander och nu sitter jag här och myser med brosan. Känner mig väl inte fullt medveten idag då det blev en lång natt igår, mötte upp Jessica och hennes girls och vi började kvällen med Indiskt för sedan några glas på sturehoff och sedan vidare till solidalitet. Kvällen var given med uppdrag, dans och mycket skratt och imorse fortsatte vi skrattandet med lite blandning av Thailandssnack. Om en månad åker vi, yeaay!

Förutom det har veckan hemma i Göteborg varit fullspäckad med vinkvällar, poker, nya bekantskaper och mysiga nätter. Jag och Natta har hängt med våra nyfunna vänner rätt mycket och detta har lett till nya relationer som uppskrattas till fullo. Idag är gänget på luckan utan mig men det tar vi snabbt igen när jag kommer hem. klockan 12.10 går tåget och sedan väntas jobb. GODNATT

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL