Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

måndag, februari 7

Gave you all I had and you tossed it in the trash

Nu är jag tillbaka framför datorn i receptionen på Ruddalen, hemresan gick bra. Kan verkligen säga att det är så mycket mer värt att betala några kronor extra för att åka första klass. Det utrymmet och det lugnet man får är värt att betala för och att man sedan får bulle och kaffe på köpet är bara ett extra plus. Annars sitter man juh i princip på personen bredvid menmen jag ska inte vänja mig i Thailand blir det nog en och annan fight om armstödet om jag inte blir miljonär from no where.

Körde ett intensiv pass på gymmet, kände att mina dåliga vanor som vart de närmsta veckorna kommit ikapp mig så nu känns det lite bättre och lite nyttigare. Ikväll blir det inget vin, ska hämta upp Natta på jobbet och sen kör vi filmkväll hos mig är ledig fram till helgen så imorgon väntas storstädning, tvätt och storhandling. Vore juh kul att ha något att ta på sig när utgångarna nu lockar en som ett körsbärsträd i backen.

UPDATE: På jobbet springer det diverse idrottskillar fram och tillbaka, jag har aldrig lagt så mycket energi på dem av någon konstig anledning dock så tror jag mitt hjärta stannade när den där killen kom in genom portarna. Hans blick, leende och kropp fick mig att bara stanna att vilja se mer. Utsiktens herrar brukar se jävligt töntiga ut i sina fula svarta joggingoveraller men men den här killen fick mig att bli så röd om kinderna att jag var tvungen att gömma mig på kontoret. Aja synd att man lägger märkte till dem när man ser ut som kossan i becel reklamen, dock kan man juh alltid smygtitta.

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL