Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

tisdag, januari 11

When u touch me i feel a rush that im afriad it might crush me.

Vilken mysigt dag jag hade igår, tillsammans med en utav mina vapendragre Natalie. Hon följde med mig till herr doktor och efter det myste vi ihop oss hemma hos mig framför MTV med korvstroganoff (vi höll på att bränna hela grytan :/ !!) och sedan tog vi oss till Old corner där vi svepte tre glad Cocacola innnan vi satte på rullen "the boys are back". Filmen får 4 krokodiler av fem då vi missade en del när min älskade!! katt hoppade upp och kastade ner alla ostbågar i soffan! Pust!

Idag vaknade vi dock sent och det blev att stressa till jobbet men nu sitter jag här på Ruddalen och inväntar att klockan ska slå nio så att jag bege mig iväg till mr Alexander. Hörs om ett tag Ciao!

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL