Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

måndag, januari 10

LIVET ÄR EN FEST

Godmorgon på er, jag befinner mig på jobb på Ruddalens idrottscentrum, ungarna har tydligen studie dag så de strömmar in medans pensionärerna knappt kommer fram. Det är verkligen istider ute, känns lite som om jag är med i filmen Ice Age och är den klumpiga mamutten som halkar och snubblar på allt som går. Min kollega tyckte att jag borde köpa broddar men det sa jag starkt nej till! Jag menar en hurtig 20åring ska väl klara av lite is (nu kommer jag säkert att bryta båda benen på hemvägen sen!), sov hos min man igår som ni vet och när jag gick upp för att dricka vatten inatt så var det självklart att han skulle bre ut sig över hela sängen (jag blir galen, han gör alltid detta!! GAAAHH) blev så förbannad att jag tänkte putta ner honom men då så mumlade han något och jag insåg hur söt han är när han sover, så det är väl en väldans tur att han är söt som jennie brukar säga. Nu ska jag strax på lunch och efter jobbet väntar farbror doktor på vårdcentralen.

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL