Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

tisdag, december 21

loves him but loves herself more!

FALLING IN N OUT OF LOVE WITH YOU
NOW IM OUT.
.
Herregud så trött jag är, förstår inte ens hur jag orkar vara så flitig att blogga nu när mina ögen håller på att varndra i kors. är helt slut jag fick alldeles för lite timmar inatt, Pikola kom och överaskade mig. Han pluggar i Belgrad och hade kommit hem så vi satt uppe och pratade mys in till småtimmar här hemma innan han körde iväg mig till sängs och traskade hem.
M
Sen har jag jobbat och donat här hemma på det. Jag förstår inte grejen, jag tycker alltid i vanlig ordning att jag har för LITE kläder men idag när jag packade upp allt kändes det som en hel affär. Om det var sömnenbristen eller bristen på förvarning som fick mig att tro detta vet jag inte för när jag skulle ta på mig f ö r att gå ut och äta med mamma + H så tyckte jag allt att jag hade för lite kläder ändå?!!? SUCK! Dock blir det ändring på detta, imon ska jag tillsammans med mina vapendragare handla julklappar till familj och till mig själv (ifall man varit dum måste juh minst ett paket finnas som tröst eller hur?!?! ). Godnatt på er och låt lönen bara vippps har dubblats när jag vaknar imorgon.

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL