Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

tisdag, december 21

He had lips of an angel

Kom nyss hem från en heldag med tjejerna på stan, tanken var att julklapps shoppingen skulle ta fart med det blev endast en julklapp till mamma och fler till mig själv Opppss!!! Dock bara underbara och nödvändiga köp enligt mig iallafall, inhandlade lite smink samt en leopard morgonrock som jag nu sitter och myser i. Som en avrundning av mysdagen unnade vi oss några drinkar på Skål med gott sällskap och nu är jag alltså hemma. Det har varit en lång dag med jobb och mysigheter. Ryggen värker dock så nu ska jag ta ne lång varm dusch innan jag somnar in till Gossipgirl. Imorgon väntas jobb på Resturang Sorento tillsammans med moder jord och sedan flytt. Hörs då Puss

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL