Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

fredag, december 10

IM GOING TO DANCE UNTIL THEY DRAG ME OUT

Jag får tyvärr passa helgens team inlägg då jag anser att mina syskon förtjänar ett finare inlägg en ett halvdant stress inlägg för det är precis vad jag är STRESSAD. Sitter på jobbet och har tusen miljoner uppgifter att utföra innan jag måste stressa hem för fix&trix inför kvällen. Jag och Becca aka the hunter har bestämt oss för att bli galna! Det är klackar, glitterdrinkar, champagne ja alltså ALL IN som gäller ikväll men om något ska gå som det ska måste jag ta mig härifrån i ett stycke väldigt fort. Hörs imorgon

1 kommentar:

Anonym sa...

åh men jag fattar noll om gadget och sånt hahaha isf om du gör det åt mig. och sån som du har gjort med sin email där uppe vid headern eller nedanför headern puss

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL