Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

torsdag, december 9

Dag 10 – Det här hade jag på mig i dag

I DONT WANT YOU SO LET JUST BE FRIENDS.!

Hej på er, då dagens inlägg handlar om vad jag hade på mig idag så kan jag juh inte riktigt börja berätta vad jag hade på då jag inte riktigt hunnit ta av mig något men aja here i go. Klädd i svarta leggins, arbetströjan (typ), sitter jag nu på jobbet och undrar hur jag kan ha varit så dum att jag packade med cigaretterna med glömde tändaren?!?! Blir ganska irriterad över min slarvhet och nu får jag sitta här som ett irriterat fån och vänta tills någon snäll själ räddar mitt nikotinberoende. Haha. Som ni förstår är inte min arbetsoutfit den finaste att vissa upp och då det är snöstorm ute tror jag inte att den kommer bli mycket mer spännande än såhär då jag inte tänka sätta min fot utanför dörren när jag kommer hem. Så just därför passar jag det här inlägget framåt. Ciao

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL