Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

torsdag, december 2

I LOVE THE WAY YOU LIE TO ME
BECAUSE THE LIES ARE BETTER THEN THE TRUTH.

Hej så vad tycker ni om dags inläggen som kommit upp här nu i dagarna? Har ni lärt känna mig lite bättre än sålänge? Och JA! Jag vet att de blir liiiiiiiiite långa men jag hoppas att ni allt finner någon intressant trots allt. Just nu sitter jag på mitt slappa jobb och gör inte ett smack, ångrar lite att jag inte körde ett pass på gymmet innan jag började, för jag tycks nu lida av en slags överskotts energi som känns som om jag kunde spring jorden runt! ( ne, men slottskogen runt iallafall.). Ikväll händer inget spännande blir en gammal filmrulle och bums i säng då Ruddalen väntar mig klockan 6 imorgon bitti ush! Kram på er Love.

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL