Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

fredag, december 3

Dag 4 - det här åt jag idag.

EN FLICKA MÅSTE JU ÄTA.


Godmorgon i kylan, Jag sitter på Ruddalens idrottscentrum som är min arbetsplats idag och fryser ihjäl. Det är så attans kallt ute att jag knappt vill leva känner jag och inte hjälper det att jag sovit ynkla 2 timmar inatt. Ush fy och blä på denna tidiga vinter. Egentligen skulle jag ha en arbetskollega här men inte har det kommit en kotte så jag antar att jag får njuta av mitt eget + radions sällskap hela dagen. Förövrigt så är det juh meningen att jag ska blogga om vad jag äter idag. Hmm jag vet inte hur intressant det där är egentligen då jag inte direkt är Jamie Oliver men just nu sitter jag och äter en banan. Intressant va? Ne, jag tänkte väl det haha.

. UPDATE: Nu har jag även tryckt i mig en köttbullemacka samt ett glas jordgubbsdryck haha mums!. Det är 3h kvar av arbetsdagen och sedan är det dags att inta staden med två av pojkarna från draveri.se. Det är shopping time och jag ska kolla julklappar och sedan ta en mysig fika med Bullen. Hörs hemma eller imorgon sen. Ciao!

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL