Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

måndag, november 29

Maybe its time to move on without you.


Godmorgon i kylan, just nu sitter jag på jobbet och har nu under mina 4h redan slängt i mig en hink full med kaffe. Morgon humöret är inte på topp förstpr ni och det kan ha att göra med att jag kom i säng alldeles försent igår. E bjöd på pasta carbonada och sedan småpratade vi oss igenom beck filmen som visades på 4an innan det var dags att tralla hem. Det var verkligen skönt att komma på andra tankar även om jag egentligen hade behövt gå till säng långt innan midnatt men vad gör man inte för ett leende på läpparna. Nu ska jag strax ringa och väcka kusin så att hon hinner möta mig i staden sedan för shopping, fika och mys. Mina boots ska provas och julhandlingen ska börja. Hörs sen Ciao .

Kusin Edwin och jag på dopet i lördags.

UPDATE: Haha måste juh bara skriva vilket otroligt chill jobb jag har, förutom att ta emot de kunder som kommer in sitter jag och har kafferep via wakietalkisarna med utomhuspersonalen och kollar alla möjliga hemsidor som låter intressanta. Kommer ihåg när jag klaga på att Alex hade ett så slappt jobb och nu har jag ett likadant. Så det kan gå, dock kommer en förskoleklass alldeles strax och då blir det fart. Ska nog dock ta mig en kopp kaffe och en choklad boll innan dess. Ciao

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL