Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

måndag, november 29

CAN YOU FORGIVE ME

Nu är det en timme kvar tills jag får checka ut från ruddalens idrottscentrum. Världens bästa morfar är så snäll så han kommer och hämta mig och då ska vi se om jag bangar stan och drar ner till Frölunda torg tillsammans med honom för att försöka bestämma mig för vilka boots jag ska ta med mig hem. Här på jobbet har nu nästaman anlänt och det är fika som gäller i personalrummet, alltid lika mysigt. Tror minsann att jag ska slänga ihop några lussebullar till imorgon så att man kan mysa ännu mer nu när det är så f*cking kallt ute så måste man juh piggas upp med mys och godsaker eller vad säger ni. Förövrigt är sthlm nu bokat och klart, jag antagligen tillsammans med herr "den riktiga svärmorsdrömmen" Angelin åker upp den 20/12 för julmys med familjen, shopping, vänner och hockey tydligen (enligt Alex, men som han vet kräver jag då popcorn i stora lass). Hörs hemma sedan Ciao

Julafton 2009, Mamma, Morfar, jag och Mormor

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL