Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

fredag, september 3

IM ALONE IN A ROOM FULL OF PEOPLE.

Åhh vad jag hatar kylan!! Nu ligger jag hemma helt genom förskyld, har ont i halsen och jag kan knappt prata för det enda jag gör är att hosta och ha mig. Skulle jobbat idag men icke sa doktor nicke, och nu får jag inte jobba på hela helgen eller knappt göra något annat heller för den delen. Dock finns det väl fördelar med att vara sjuk, man hinner se alla serierepriser från 100 år tillbaka, mormor och morfar kommer förbi med soppa, mamma med halstabletter och vännerna med godis, vilka underbara nära och kära man har! Dock är det inte ett dugg roligare att vara sjuk för det, klockan är runt midnatt och jag kan inte ens somna tidigt även om min kropp är helt slut. Älska telia boxen säger jag bara för nu ska jag hyra filmer pippes hemliga liv eller något sådant och dricka te tills jag somnar! GODNATT

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL