Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

onsdag, september 1

I WANT TO GO BACK




Min lediga dag är har sprungit iväg, sov ut alldeles för länge och efter det blev det middag med mamma, mys hos Smoru och sedan en mysig 5timmars-lång-fika med Becca, Natta & Jacqueline. Vi pratade om allt från politik till gammalt samt förändringar och gjorde då en lista som ska kryssas av fram tills årsskiftet den som klarar minst punkter blir slav/plånboken för en hel dag haha! Vi är för roliga och förutom allt detta (alltså inget vettigt alls) har jag tillbringat tiden på min soffa framför filmen Notting Hill och kollat igenom alla studentbilder som funnits gömmnda på min kamera som varit oladdad sen jag lämnade Linköping. Saknar studenten!!!

1 kommentar:

Alex sa...

Härlig dag, studenten? ;P

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL