Kontakt:

Karolinchambel@hotmail.com

lördag, september 18

I WANT TO BE FREE

Åhh herregud vad det har hänt mycket sedan jag skrev här sist, tiden går verkligen fort och livet som jag redan vet kan verkligen vända på en minut. Har sagt upp mig från jobbet, av de anledningar att jag inte behandlades bra där och därutav har jag haft en massa tid över till annat som jag verkligen inte varit van vid den senaste tiden. Har spenderat mycket tid med mormor och morfar, samt mina underbara vänner och klurat på den stora karamellen. Alltså vad jag ska göra med mitt liv här näst, vill inte vara fast i bubblan Göteborg och Sverige skapat runt om mig. Jag vill se världen och snart snart så är tankarna samlade och äventyren börjar ta fart. Dock blir den en behövligt och avkopplande semester innan dess. På måndag bär vi av mot Portugal och längtan är enorm.

Just nu är jag dock hos Bella, borde packa, betala räkningar och fixa innan jag åker men istället gör jag som jag ofta gör skjuter upp det till sista minuten och går all in med min brutta och resten ikväll. Ciao!!!

Inga kommentarer:

COPYTIGHT (C) KAROLIN CHAMBEL